....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....
....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....

پیشگویی فردا

کی حالو حوصله ی مدرسه رو داره آخه-هنو هیچکاری نکردم.فردا میرم لوازمامو میخرم.باید برم خودکار بخرم:آبی-قرمز-مشکی/اتود/نوک ۵دهم/جامدادی.فکرشو ک  

 میکنم.یه ابر بالا سرم ظاهر میشه-فردا میاد جلو نظرم.(صب با Alarm گوشیم از خواب بیدار میشم.همه خوابن-صبونه خورده  

 

نخورده میرم مدرسه.بچه ها الکی واسه دیدار 2 باره ی همدیگه ذوق میکنن.سر صف راجع ب زیداشون میحرفن-بعضیا تازه اومدن-موذبن-مظلوومن....)چی دارم میگم؟از کجا  

 

معلوم اینطوری بشه؟ها؟آخه پارسال اینجوری بود.فردا از مدرسه اومدم خونه زود بهتون میگم ک چند درصد از پیشگویی هام درس بوده.هرچند میدونم بیام مث جنازه میفتمتا فردا.

از الان بگم...!

خب دیگه جدی جدی تابستوون تموم شد.همه دارن آماده میشن ک برن مدرسه.اصلا حسش نیس.ولی بریم سوژه پیدا کنیم با دوستام-آی بخندیم-آی بخندیم.به ریش این هم کلاسی های و خز  و اون معلمای اسگلمون.  

بعضیا سال تحصیلی ک شروع میشه کلا بیخیال وب میشن...شتر دیدی؟ندیدی.شاید بگین خود من به خاطر درس میخوام قید مشهدو بزنم-ولی باید عرض کنم مسافرت با وب نویسی کلی فرق داره.

 

از الان بگم.هرکی میخواد قید وبو  

بزنه بگه.البته درسا مشکله و 100% مهمتر از وبه-ولی هر از چند گاهی آپ کنید.یا  حداقل نظرارو تایید کنین!کیا پایه وب نویسی ان؟

من چه جوری ام؟

هرکسی وبلاگشو یه جور و با یه مطالب خاصی میگردونه---پس میشه حدس زد ک طرف چه  

 

شخصیتی داره و چه مدلیه؟ اگه میشه ب سوالای زیر که از ذهنیات شما راجع ب من هست  

 

پاسخ دهید.از هر عدد یه گزینه رو انتخاب کنید.

 

1)قیافه:خوشگل.معمولی.زشت                                2)تیپ:شیک.ساده.ساده و شیک.خز 

 

3)شخصیت:مغرور.جدی.شوخ                                   4)سلیقه:خوب.عالی.بد.

اینجوری باشه من نمیرم

اینم از تابستون ما...تازه ب صرافت افتادیم ک زنونه بریم مسافرت..اونم کجا؟مشهدArabic Veil.نیس خیلی وقت داریم ؟!بحث سر اینه ک با قطار بریم یا هواپیما

 (عاقبته  فامیله چس داشتن)حالا افتاده توو مهر.اصلا ب فکر من نیستن.بابا جان من درسم مشکله.هی ازمون امتحان میگیرن.اینجوری باشه من نمیرم...