....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....
....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....

حوصلم سر رفته...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خواهرم...

سلام بچه ها: 

من خواهر بند انگشتی هستم.متاسفانه بند انگشتی برای مدتی نمیتونه بیاد ..هیچ مشکلی نیست و حالش خوبه .ازم خواست بیام کامنتها رو تایید کنم فقط.موفق باشید.

تاریخ تولد؟؟؟

سلام .میخوام تاریخ تولداتونو بدونم.لطفا کامل کامل برام بنویسین...خوشحال میشم اگه محل زندگی و جایی که زندگی میکنین رو  هم بگین..ممنون

خیلی کیف داد

سلام یه خبر.موهامو کوتاه کردمYah

دیروز خواهرم موهامو مدل emo زد.... یه کمم کوتاه کرد. بار اولش بود که تنها اینکارو میکنه.خدا میدونه چقد استرس کشیدم. هی میگفتم: خدایا گناهان منو ببخش چه گناهی کردم که اینجوری بلا سرم آوردی(البته با شوخی) الی هم عوضی بازیش گل کرده  بود(بازم به شوخی) یهو  میگفت....هیییییییییی  وایییی افی نصف موهاتو بردم  یا اینکه موهاتو  10 سانت کوتاه کردم..کمم نمیاورد  کاملا ریلکس و لج درار میگفت:البته موی کوتاهم بهت میاد مو میخوای چیکار جونت سلامت تو الان تو باید فقط به درست فک کنی نه به این قرتی بازیا منم حرسی میخوردما...بالاخره کارش تموم شد  و گفت :حالا خودتو تو آینه ببین ......شده بودم شبیه یول تو روزگار شاهزاده

ولی یه کم که گذشت دیدم نه هنوز بلندیه خودشو داره......دوباره که گذشت دیدم  نه قشنگ شده خدایی خیلی کیف داد ..........ولی خودمونیم رفته بودم تو حس وحشتناک.الی مرده بود از خنده  بعد فردا  صبحش  رفتیم تا بچهشو از مهد بیاریم .از اون جایی که من تو حس بودم گفتم: الی منم باهات میام.بعد لباسامو پوشیدم و بعد یه تل  پاپیونی زدم ... روز خوبی بود..........همین