....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....
....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....

اگه......بودم!

این عقاید منه-هرچی که نوشتم واقعا از ته قلبم بوده- نه کلاس گذاشتن و این حرفا...

1-شاید قدیمی باشه و خیلیاتون خونده باشید(خودم بیشتر سوالارو حذف و با سوالای خودم جایگزین کردم)

2-خودتون جوابارو عوض کنید(اون چیزی که خودتون دوس دارید بنویسین) و به صورت کامنت برام بفرستین

3-همه باید اینکارو بکنن-باشه؟


ممنون

اگه ماهی از سال بودم:مرداد

اگه یه روز در هفته بودم :5شنبه

اگه یه عدد بودم :10

اگه یه همراه بودم :آدم

اگه یه نوشیدنی بودم :چای-قهوه

اگه یه گناه بودم : ...

اگه یه درخت بودم : بید مجنون

اگه یه گُل بودم : آفتاب گردون

اگه آب و هوا بودم : بارانی

اگه یه برند بودم:Roberto cavalli-Carlo peruggi

اگه یه رنگ بودم : سبز آبی

اگه یه پرنده بودم : اسکل

اگه یه صدا بودم : فریاد

اگه یه پنجره بودم :طبقه آخره 1 برج

اگه تاریخ بودم : 0/0/00

اگه یه فیلم بودم :سنگسار ثریا میم

اگه پزشک بودم : روان شناس

اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : ماشین ظرف شویی

اگه یه بازی بودم : تخته نرد

اگه یه ساز بودم : پیانو

اگه یه کشور بودم:افریقا

اگه یه کتاب بودم : farm frenzy-قلعه حیوانات

اگه یه اسم بودم : اسم خودم

اگه یه بیماری بودم :سرطان

اگه یه حیوون بودم : شیر

اگه یه آهنگ بودم:La despedida از Daday yankee

اگه یه رستوران بودم:ژوانی

اگه یه  فست فود بودم:باگت

اگه یه شغل بودم:گرافیست-مدلینگ

اگه یه میوه بودم : انبه

اگه یه خواننده بودم:Dady yankee

اگه یه گروه خوانندگی بودم:زد بازی-تیک تاک


نظرات 39 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
وااااای خیلیه وقت ندارم الان
برگشتم میام

Amin چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

اگه یه گروه خوانندگی بودم:زد بازی-تیک تاک
یعنی از این بدتر نمیشد!

ازین بهتر هم نمیشد

Amin چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

زیادم بد نیست
اینجور که معلومه خیلی هم غیرقابل تحمل نبود
عقایدت قابل احترامن

فک کن که نباشن

امین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ http://over.blogsky.com/

آره خب
الان خوردم
ولی چشمم بهتره
سوسول ، من خیلی سوسولم خب

مامان پریاگلی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://ghab-o-shishe.niniweblog.com

خواهش می کنم به وبلاگ من و دخترم سر بزن و اگه از عکس دخترم که تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشت اومد لطف کن و کدش رو به شماره ای که نوشتم پیامک کن
پیشاپیش از لطفت ممنونم
قربان شما مامان پریا گلی

امین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ http://over.blogsky.com/

قسمت شماره 3 پستت رو خیلی دوس دارم ، عاشقش شدم
خیلی با حال نوشتی ، همه باید اینکارو بکنن-باشه؟

شهریور
سه شنبه
3 یا 12 یا شاید 2
طرف ، سوژه یا خوشگل مورد نظر ، مخاطب خاصم
چای با زعفرون یا دارچین
گناه عاشقی
درخت آلبالو
یه گل خیلی سمی
هوای دو نفره اگه نشد منچستری از نوع دو نفرش اگه نشد بارونی بازم از نوعه دو نفره اش
کلاغ از اون سیا و سفیدا هس
رنگ صورتی یا بنفش کمرنگ ، سفید هم خوبه
یه پرنده
طبقه آخر
22 / 6 / 69
فیلم حرومزاده های لعنتی .....
اسم دکتره که یادم نمیاد توی حزب المان نازی بوده
وسیله نمیدونم
منچ
ساز و دهل
گواتمالا
کتاب دین و زندگی سال سوم دبیرستان عمومی واسه تمام رشته ها
امین
سرماخوردگی
آهنگ خاطره شد از بچه های ایران
رستوران ...
بیکار
البالو
ددی یانگی رو هم دوس دارم
گرووه خودم

واقعا ددی یانکی رو دوس داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایول
کتاب جالب بود
ممنون

نامه ی اسرار امیزی به نام شانس چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

نامه ی اسرار امیزی به نام شانس . من این نامه را فقط برای کسانی می فرستم که دوستشان دارم . سلام میدونم که کاملاً فکر میکنید غیرعقلانیه، ولی چیزی رو که می بینین نمی تونین انکار کنین!! شاید فقط و فقط نتیجه، حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کردن...دوستان لطفاً این متن رو تا انتها بخونید.یقینا شما قلباً قبول می کنید و این نامه رو شما هم ارسال می کنید. " متن نامه " به نام صاحب شانس "دوست من، با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می کنید به آنچه دوست دارید دست خواهید پیداکرد فکر کنید و کسی راکه دوست دارید ومیدانید گرفتار است برایش با قلبتان دعا کنید تا مشکلات او از طرف خدا به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارشرا می کشید و حتی تصورش را نمی کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. "با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!" این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است.... این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستادهشده است نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می شوند درکشورانگلستان می باشد،در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجوی مکانیک که نامش ماریا می باشد است و ارسال کننده اصلی آن ماریا می باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه های شرکت های ایرانی در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همهدوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است . این نامه تا کنونطبق اخبار رسمی ماکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 باردردنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همهدارای هویت واقعی می باشند. شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی ازاین افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت ایننامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود. این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید،کپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکیمی گوید: "نود دو هزار یور بابت حق الوکاله ام دریافت نمود ولی احساس می کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم". درهمین حال دراسکاتلند یوهان کی می گوید:"به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه کشی هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم". در ایران شخصی به نام شیما حیدری می گوید: "زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدت ها ایمیلم را باز کردم. زیاد توجهی نکردم اول ، امابعد که این نامه را خواندمبرایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق العاده به فعالیت های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلیمشهور و ثروتمندکرد. در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده. تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می گوید: "من و شاگردانم آرزو می کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم". این اتفاق برای شماهم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن رابرای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید. حتماُ 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. اودانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. ازآنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگرشما یکشخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نام ها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند . پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود وظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد. بخوانید فقط پاک نکنید. دوست عزیزشما نیز میتوانید به جای کپی، این نامه را به 21 نفر از دوستانتان از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید و شانس خود راامتحان کنید (یا کپی کنید و به 30 نفر که احتیاج دارند بدهید.) یک پزشک فرانسوی که دوست نداشت نامش عنوان گردد می گوید: "من هر بار که این نامه به دستم می رسد برای دوستانم مجدداً ارسال می کنم چون اعتقاد دارم خداوند هر چیزی را که وسیله خوبی قرار می دهد و در آن بدی وجود ندارد ما بندگان خوب باید به آن عمل کنیم". به یاد داشته باشید حتی اگر اعتقادی نداشته باشید این نامه بنا به دلایلخاص وعجیبی عمل می کند و برای شما بهترین چیزی را که در قلبتان آرزو می کنید به ثمر می آورد پس همین الان برای بیست نفر از دوستانتان ارسال کنید
امروز

Amin چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

فکر کردم نیستن

ببخشید ولی اون پشت پایینیم رو مجبور شدم رمز بذارم
بر میدارم بذار یکی از دوستام میخواست وبمو ببینه ببینه بعد
فضوله

Amin چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

اگه ماهی از سال بودم:شهریور

اگه یه روز در هفته بودم :شنبه

اگه یه عدد بودم :8

اگه یه همراه بودم :اول!

اگه یه نوشیدنی بودم :آب هویج

اگه یه گناه بودم : دروغ

اگه یه درخت بودم : چنار

اگه یه گُل بودم : لاله

اگه آب و هوا بودم : آفتابی

اگه یه برند بودم: Nestle

اگه یه رنگ بودم : آبی

اگه یه پرنده بودم : مرغ مینا

اگه یه صدا بودم : آواز

اگه یه پنجره بودم : بسته

اگه تاریخ بودم : 3000 BD

اگه یه فیلم بودم : Matrix

اگه پزشک بودم : دندون پزشک

اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : مایتابه

اگه یه بازی بودم : شطرنج

اگه یه ساز بودم : گیتار

اگه یه کشور بودم: آنگولا

اگه یه کتاب بودم : Silmarilion

اگه یه اسم بودم : Amin

اگه یه بیماری بودم : آنفولانزا

اگه یه حیوون بودم : گرگ

اگه یه آهنگ بودم: بی سرزمین تر از باد ِ سیاوش قمیشی

اگه یه رستوران بودم: اکبر کثافت، فاز 6!

اگه یه فست فود بودم: پاتوق

اگه یه شغل بودم: دست فروش

اگه یه میوه بودم : انبه

اگه یه خواننده بودم: Enrique Iglesias

اگه یه گروه خوانندگی بودم: جلف بازی دوست ندارم!

تا اون جایی که من میدونم فری کثیف یا فری کثافته
شاید شما یه جا دیگه رو میگی
میوه:انبه؟؟؟؟؟ :)

Amin چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

الوعده وفاااااااااا

مریم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

سلام مادمازل جونم
اردیبهشت
یکشنبه
هفت
چهارمی رو نفمیدم
شیر کاکائو-آب پرتقال
هیچ وقت دوست نداشتم هیچ گناهی باشم!!!
سپیدار-کبودار-بید مجنون
شقایق
آفتابی و خنک
LV
آبی- نارنجی
پنگوئن
صدای موسیقی
چوبی باشم با شیشه ی رنگارنگ
78/2/22
چهارشنبه لعنتی
روانشناس
همزن
آب بازی
ویلن - پیانو - ساز دهنی - کوزه - bells - آکاردئون!
کره جنوبی
تو،تویی؟!
پناه
سرما خوردگی معمولی
گربه - زرافه
گل یخ کوروش یغمایی - آینه فرهاد - کجا گمت کردم رضا یزدانی - Hotel California - shape of my heart
رستوران چای باغ توی فرهنگسرا
فلافل
موسیقی دان - بازیگر
هندونه
کوروش یغمایی - فرهاد - فریدون فروغی
گروه آرین- بروبکس

برند متولدین اردیبهشت L-V
میدونستی؟

امین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://over.blogsky.com/

والا من گیج شدم
هنوز گیجم عقاید در مورد چی
حواسم نبود
به نظرم عالی بود پرسش تون

مرسی-نظر لطفتونه

meysAM چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://hot-ice.iran.sc/

سلام.خوبم!

اگه ماهی از سال بودم: آذر

اگه یه روز در هفته بودم :5شنبه

اگه یه برند بودم:nike

اگه یه رنگ بودم : زرشکی-بنفش اونجوری

اگه یه پرنده بودم : شاهین

اگه یه صدا بودم : سوت

اگه یه پنجره بودم : رو به دریا

اگه تاریخ بودم : چل ماه

اگه یه فیلم بودم : دزدان دریایی کارائیب

اگه پزشک بودم : طب سوزنی

اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : تستر غذاهای مامان

اگه یه بازی بودم : 21 (شایدم شطرنج)

اگه یه ساز بودم : عود

اگه یه کشور بودم: ایرلند

اگه یه کتاب بودم : گندم (مودب پور)

اگه یه اسم بودم : آره.اسم خودم بهتره

اگه یه بیماری بودم : تومور

اگه یه حیوون بودم : مار

اگه یه آهنگ بودم : تو بمان از خدا بیامرز

اگه یه رستوران بودم: نمیخوام!
همون فلافلی بهتره (اونم فلافلی پشت مدرسمون - یادش بخیر)

اگه یه فست فود بودم: جزک و برزگ (همون جلیر و ویلیز تو فارسی)

اگه یه شغل بودم: فیلم ساز

اگه یه میوه بودم : هر چی میوه ترشه

اگه یه خواننده بودم : آدام لمبرت

اگه یه گروه خوانندگی بودم: گروه اکسنت

سوال دیگه نبود؟؟؟؟؟؟؟

میخوای لازم بازه؟
بنفش چجوری؟!

ghazaleh & shiva پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://romouze-zibaee.persianblog.ir

upiiiiiiiiiim biaaaaaaaaaaaaaa

فرهاد پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ http://fh.blogsky.com/

سلام
خیلی جالب بود و خوندنی مخصوصا اگه یک پنجره بودم.

راستی از محبت و توجهتون صمیمانه سپاسگزارم. موفق باشید.

Amin پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

اونی که من میگم مال محل ماست
فرق فوکوله

چیه
فکر کردی فقط خودت انبه دوست داری؟؟

مریم پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

چه جالب مادمازل جونم نمیدونستم برند اردیبهشتیا LV یه!!!!!!
یه سوال تو وبم پرسیدم دوست داری بیا جواب بده!

دوس ندارم
:)

فرهاد پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://fh.blogsky.com

سلام
من نظر گذاشتم، مخصوصا اگه یک پنجره بودم نظر من بود. باز هم ممنون از محبتتون و توجهتون.

امین پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ http://over.blogsky.com/

سلام
مادمازل
به روزم خوشحال میشم وقت کردید سر بزنید

وقت نمیکنم
:))

niloofar جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://lahze-kaghazi.blogsky.com

اگه یه اهنگ بودم:some one like you<adele>

امیررضا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://hakarim.blogfa.com

هارمونی جالبی بود

جالب؟!

امیررضا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ http://hakarim.blogfa.com

شما طراح و گرافیستی؟

بله
چطور؟

سپیده جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

سلام
خوبی؟
واسه من که تکراری نبود :)
همراه:عاشق
درخت:بید مجنون
پنجره:اون تک پنجره رو سقف های شیروونی
اسم:سپیده،غزل
آب و هوا:بارونی
گل:رز
رنگ:قرمز،بنفش
کتاب:رمان
و غیره...

وغیره؟
عجب!
تنبل...:)

فرهاد شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ http://fh.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی عذر می خوام از شما خیلی خیلی ممنون که تذکر دادین؛

اگه ماهی از سال بودم: اردیبهشت
اگه یه روز در هفته بودم: 5شنبه
اگه یه عدد بودم :10
اگه یه همراه بودم: آدم
اگه یه نوشیدنی بودم: آب یخ
اگه یه گناه بودم : ...
اگه یه درخت بودم: سرو
اگه یه گُل بودم: گل رز سرخ
اگه آب و هوا بودم: پس از باران در اردیبهشت
اگه یه برند بودم: بیژن
اگه یه رنگ بودم: سبز آبی قرمز سفید
اگه یه پرنده بودم: عقاب
اگه یه صدا بودم: آرام و با صلابت
اگه یه پنجره بودم: طبقه آخره 1 برج
اگه تاریخ بودم: سالهای 1350 تا 1356
اگه یه فیلم بودم: عاشقانه
اگه پزشک بودم : روان پزشک
اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم: یخچال
اگه یه بازی بودم: ورق/ تخته نرد/ شطرنج
اگه یه ساز بودم: پیانو
اگه یه کشور بودم: ایران سرزمین مادری ام مصر سرزمین پدری ام
اگه یه کتاب بودم: شمس مولانا
اگه یه اسم بودم: اسم خودم
اگه یه بیماری بودم: ...
اگه یه حیوون بودم: شیر
اگه یه آهنگ بودم: سنتی/ شاد/ کلاسیک
اگه یه رستوران بودم: ...
اگه یه فست فود بودم: ...
اگه یه شغل بودم: استاد دانشگاه
اگه یه میوه بودم: ...
اگه یه خواننده بودم: ...
اگه یه گروه خوانندگی بودم: ...

ممنون از توجهتون
بیشترش که مثل جوابای خودم بود...!

Amin شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

نمیخوای پست جدید بنویسی؟

نه نمیخوام

امین شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

آپم مادازل

فرهاد شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://fh.blogsky.com

سلام
خواهش می کنم، از لطف و توجهتون بی نهایت سپاسگزارم.
من تقلب نکردم احساسم رو نوشتم.

منم نگفتم که تقلب کردین
باعث افتخاره که خیلی چیزامون شبیه به همه
من همچین جسارتی نکردم

[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

اگه ماهی از سال بودم:اسفند
اگه یه روز در هفته بودم:یکشنبه
اگه یه عدد بودم:19
اگه یه همراه بودم :همینی که هستم
اگه یه نوشیدنی بودم :چای
اگه یه گناه بودم : عشق تو
اگه یه درخت بودم :آلبالو
اگه یه گُل بودم : نرگس
اگه آب و هوا بودم :برفی
اگه یه برند بودم:برام مهم نیست
اگه یه رنگ بودم :زرد
اگه یه پرنده بودم :نمیدونم
اگه یه صدا بودم :نمیدونم
اگه یه پنجره بودم :روبه روی اتاق تو
اگه تاریخ بودم : 8 تیر 1371
اگه یه فیلم بودم :هر شب تنهایی
اگه پزشک بودم : جراح مغز و اعصاب
اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : یخچال
اگه یه بازی بودم : نمیدونم
اگه یه ساز بودم :گیتار
اگه یه کشور بودم:ایران
اگه یه کتاب بودم :روی ماه خداوند را ببوس و پرنده ی من شایدم هفت دقیقه
اگه یه اسم بودم : دختر یا پسر؟
اگه دختر اسم خودم
اگه پسر یاشار و احسان
اگه یه بیماری بودم :سردرد
اگه یه حیوون بودم :اسب
اگه یه آهنگ بودم:منم مثل تو مات این قصه ام نمیدونم اسم اهنگ چیه فقط میدونم محمد علیزاده خوانده و البته منو درگیر خودت کن
اگه یه رستوران بودم:ی رستوران تو شیراز
اگه یه فست فود بودم:فرقی نداره فقط دلم میخواست شیراز باشه
اگه یه شغل بودم:مهندسی برق
اگه یه میوه بودم : انار و البالو و انگور
اگه یه خواننده بودم:سیاوش قمیشی
اگه یه گروه خوانندگی بودم:نمیدونم

[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

ممنون
اگه ماهی از سال بودم: آبان
اگه یه روز در هفته بودم :شنبه
اگه یه عدد بودم :0
اگه یه همراه بودم :آدم
اگه یه نوشیدنی بودم :آبجو
اگه یه گناه بودم : :)
اگه یه درخت بودم : سرو
اگه یه گُل بودم : سیکاس
اگه آب و هوا بودم : ابری
اگه یه برند بودم: ZARA
اگه یه رنگ بودم : مشکلی
اگه یه پرنده بودم : عقاب
اگه یه صدا بودم : فریاد
اگه یه پنجره بودم :رو به دریا
اگه تاریخ بودم : 30/8/74
اگه یه فیلم بودم :همسفر
اگه پزشک بودم : روان شناس
اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : میز
اگه یه بازی بودم : تخته نرد
اگه یه ساز بودم : پیانو
اگه یه کشور بودم:ایران
اگه یه کتاب بودم : حافظ
اگه یه اسم بودم : نیک
اگه یه بیماری بودم : آبله مرغون
اگه یه حیوون بودم : ببر
اگه یه آهنگ بودم: سخته این سوال!
اگه یه رستوران بودم: نایب
اگه یه فست فود بودم:KFC
اگه یه شغل بودم:GRAPHIC and WEBDEVELOPER بودم نه هستم
اگه یه میوه بودم : آناناس
اگه یه خواننده بودم : باز سخته
اگه یه گروه خوانندگی بودم: کاغذ

نیما شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ http://tanhaeii.blogsky.com

ممنون
اگه ماهی از سال بودم: آبان
اگه یه روز در هفته بودم :شنبه
اگه یه عدد بودم :0
اگه یه همراه بودم :آدم
اگه یه نوشیدنی بودم :آبجو
اگه یه گناه بودم : :)
اگه یه درخت بودم : سرو
اگه یه گُل بودم : سیکاس
اگه آب و هوا بودم : ابری
اگه یه برند بودم: ZARA
اگه یه رنگ بودم : مشکلی
اگه یه پرنده بودم : عقاب
اگه یه صدا بودم : فریاد
اگه یه پنجره بودم :رو به دریا
اگه تاریخ بودم : 30/8/74
اگه یه فیلم بودم :همسفر
اگه پزشک بودم : روان شناس
اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم : میز
اگه یه بازی بودم : تخته نرد
اگه یه ساز بودم : پیانو
اگه یه کشور بودم:ایران
اگه یه کتاب بودم : حافظ
اگه یه اسم بودم : نیک
اگه یه بیماری بودم : آبله مرغون
اگه یه حیوون بودم : ببر
اگه یه آهنگ بودم: سخته این سوال!
اگه یه رستوران بودم: نایب
اگه یه فست فود بودم:KFC
اگه یه شغل بودم:GRAPHIC and WEBDEVELOPER بودم نه هستم
اگه یه میوه بودم : آناناس
اگه یه خواننده بودم : باز سخته
اگه یه گروه خوانندگی بودم: کاغذ

فرهاد یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ http://fh.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی ممنونم از لطف و توجهتون. من هم جسارت نکردم که شما فرموده باشین چنین مطلبی را، بلکه به مثابه توضیح بود به هرحال از شما خیلی خیلی عذر می خوام اگه باعث سوئ تفاهم شدم. به راستی برای من این آشنایی باعث افتخاره؛ از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت و شادمانی دارم.

ممنون:)

امین یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://over.blogsky.com/


سلام
مادمازل آپم

امین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ http://emshab.blogsky.com/

آدرس وبو عوض کردم واسه یه مدت کوچولو
http://emshab.blogsky.com/

علی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام حال شما؟؟
خوبی؟
بابا رمز. رمزتو ب ماهم بده

امیررضا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ق.ظ http://hakarim.blogfa.com



پیدا نیستی؟

هستم
:)

علی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://shalvarjin.niloblog.com

قشنگ بود.

ممنون

ایمان سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://my-graphic.blogfa.com

ممنون . لینک شدی

علی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://shalvarjin.niloblog.com

هه

هه:)

نیلوفر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

آدم ها گاهی ادعای چیزهایی را دارند که استعدادش را ندارند...

مثل تو که ادعای عشق...

مثل من که ادعای باور تو ...

بیا دیگر این حرف ها را نزن... ...

این کلمات را نپیچان.......

حرف تازه ای بزن...

آنقدر تکراری نباش...

چیز جدیدی به من بگو...

تو دوستت دارم را به " همه " می گویی.

ممنون از متن زیبات نیلوفر:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد