....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....
....This Is My RoOm...

....This Is My RoOm...

....برای ورود اجازه لازم نیست....

ساعت صورتی

سلام سلام سلام  

سرم حسابی شلوغه خیلی دیر دیر میتونم بیام. 

این روزا کتاب شعر زیاد میخونم.بفرمایید شام نیگا میکنم با fasion tv البته ما که ماهواره نداریم .... 

بیست و هشتم تولد مادر(a )بود.نتونستم بهش تبریک بگم آخه گوشیشو   

مدرسه گرفته بود گوشیه مادره نه ها  گوشیه (a).ولی به دوستش گفتم که بهش تبریک بگه  

الان سرم خیلی درد میکنه نمیدونم به خاطر گشنگیمه یا خستگیم.آخه الان خونه ی الی 

  

هستم.با مامانم رفت دندونپزشکی و منو با مهدی گذاشت خونه...غریبه نیست _بچه ی الیه. 

 

تا رفت من همش تو نت بودم ولی نتونستم بیام تو .بسته بودنش دیگه.خلاصه منم شروع کردم به تر و تمیز کردن. عین چی فقط کار کردم 

ولی واقعا  حال داد.خونه شد عین دسته ی گل....چایی هم دم کردم که بیاد خستگی  

 

در کنه.واسه مهدی آب پرتغال گرفتم خورد آخه سرما خوده بود ....  

 الی هنوز نیومده .حالا خوبه بیاد اصلا نفهمه....  

ولی یهو زنگ در زده شد..منم سریع کامپیوترو خاموش کردم با همه ی چراغا و درو باز کردم بعدم  

 

وانمود کردم که خواب بودم...یهو اومد گفت:ااااااااااااااااااااااااااااه واااااااااااای مرسی و بوسم کرد.واسم 

 

ساعت صورتی  خریده بودن با پول خودم البتته.خیلی خوشم نیومد آخه هر ساعتیو دستم نمیندازم                                                                                                                                  

ولی بد نبود.خب دیگه بستونه..دلم براتون تنگ میشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
مانلی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ق.ظ http://www.manelii.blogsky.com

خب عسکه ساعته رو میذاشتی

نیم وجبی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام چطوری ؟
خسته نباشی بابت این همه کاری که انجام دادی
ساعتتم مبارک

زهرا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.lovely-lover.blogsky.com/

سلام عزیزم
ببخشید سر نزدم
یه مدت حوصله نتو نداشتم
ساعتتم مبارکه
بوس

رضا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://golpesar-esf.blogfa.com/


منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد